Profesional Expert Consulting va solicita Beneficiarului și salariatului actele și documentele necesare pentru toate operațiunile cerute de instituțiile statului în procesul de angajare;
Profesional Expert Consulting va administra actele și documentele angajaților pe toată durata contractului de prestări servicii, conform normelor impuse de legislația în vigoare;
Înregistrarea tuturor operațiunilor în carnetele de muncă precum și în Registrul de evidență a salariaților (obligatoriu începând cu 01.03.2004): încasări în câmpul muncii, acte adiționale, decizii de închidere a contractelor individuale de muncă;
Redactarea tuturor documentelor necesare la dosarul de angajare: fișe de post, cereri de angajare, contractul individual de muncă;
Întocmirea lunară a statelor de plată precum și a centralizatorului de stalarii necesar introducerii notelor contabile în evidențele societății;
Calcularea concediilor medicale, concedii de odihnă, prime, sporuri, rețineri precum și alte drepturi și obligații salariale;
Calcularea impozitelor și a contribuțiilor aferente salariaților precum și cele datoare de angajator;
Întocmirea fluturașilor de salarii pentru salariații societății precum și a listei de transfer de bani în contul de carduri al salariaților;